In 2024 organiseerde De Kwekerij een bijeenkomst in de Westekerk in samenwerking met de Offline Club. Dat bleek een groot succces te zijn met honderden bezoekers. Daarom hebben we besloten weer iets vergelijkbaars te doen! Op 12 Mei staan we weer op deze locatie voor...